Stranka ni vedela, kaj je off-site optimizacija

Kaj je off-site optimizacija in ali mi lahko pri tem pomagate me je klicala stranka. Seveda vam lahko pomagam sem ji odvrnil. Toda še preden sem jo obiskal sem preveril stanje njene spletne strani. In kaj sem ugotovil stranka že izvaja off-site optimizacijo.

Torej zakaj bi me nekdo klical, če pa že izvaja aktivnosti off-site optimizacije. Seveda sem se še dodatno poglobil v njen primer in opazil, da je off-site optimizacija zelo slabo izvedena. In četudi off-site optimizacija deluje in zaradi obstoječih aktivnosti stranka uživa v kvalitetnih pozicijah v iskalnikih bi z boljšo optimizacijo postavitve povezav lahko dosegli še veliko boljše učinke.

Seveda sem stranki predstavil moje ugotovitve, na katere pa je sama ugovarjala, da sploh ne ve, kaj je off-site optimizacija, še manj pa, da bi te aktivnosti naročila oziroma, da bi kdo skrbel za izvajanje teh aktivnosti.

In zelo zabavno je bilo iskanje resnice, vendar smo pri podajanju besed resnico tudi našli. In kaj je skrivnost zaradi katere je off-site optimizacija delovala čeprav jo ni izvajala. Dejansko sva oba imela prav. Aktivnosti off-site optimizacije so se izvajale, vendar stranka ni vedela, da je to tudi naročila, ker tega dejansko ni naročila. Stranka je namreč svojo stran izrazito oglaševala na spletu in je v sklopu oglaševalskih aktivnosti naročila tudi veliko PR člankov, ki so pisali o njeni strani.

In prav ti PR članki so bili razlog, da so se pozicije njenih ključnih besed bistveno dvignile v iskalnikih saj so kvaliteto njene spletne strani dokazovale številne kredibilne spletne strani, kjer je bila omenjena.

In prav to dejstvo bistveno vpliva na kvalitetno optimizacijo spletne strani v iskalnikih. Poleg samih ključnih besed, titlov spletne strani, urejenih url zapisov in besedil na sami spletni strani je izrazito pomembno kako deluje naša off-site optimizacija in kaj vse lahko naredimo, da bomo z kvalitetnimi pozicijami v iskalnikih poskrbeli, da nas bodo stranke lažje našle.